משחק עם ילדך: האם זה באמת חשוב?

ילדים צריכים משחקים כדי לפתח את הדמיון שלהם, אבל גם כדי ללמוד דברים חדשים. למרות שלפעמים חשוב לתת להם לשחק לבד, במיוחד כדי שיתרגלו להיות פחות או יותר עצמאיים ולהיות מרוצים מהנוכחות של עצמם, לעתים קרובות הם מאוד תובעניים ומעריכים שיש להם בן לוויה אחד או יותר. ברור שההורים מתבקשים לרוב על כך. עם זאת, לשחק עם הילד שלך זה לא תמיד כיף…

מה בעצם משחק עם הילד שלך?

כשמישהו אומר לך שאתה חייב לשחק עם הילדים שלך, אתה בהכרח חושב לבלות שעות בנהיגה במכונית צעצוע כדי לבדר את הקטן שלך. עם זאת, זוהי הגדרה מעט מצמצמת. ואכן, משחק עם ילדיכם מקיף את כל הרגעים שבהם אתם חולקים זמן משחק. שותפות. אז, הפעולה הפשוטה של ​​לתת חיבוק, להתגבר מצחוק או להיות דגדוגים מייצגת רגע של משחק עבור הקטן שלך.

ישנם גם צעצועים רבים שעוזרים לבדר את הילדים. אנחנו מוצאים במיוחד את משחקי המודעות, שחשובים מאוד לקטנטנים, כי הם יאפשרו להם ללמוד הרבה ידע חיוני. משחקים אלו שמורים לקטנים ביותר, ולכן בדרך כלל צריכים שהוריהם יבינו אותם ו עֶזרָה להשתמש בהם. לפעמים נוכחות פיזית פשוטה יכולה להספיק לילדים שאוהבים להשוויץ במעלליהם.

האם זה רציני לא לאהוב לשחק עם הילד שלך?

בין אם זה מחוסר סבלנות, זמן או סתם כי זה לא מוצא חן בעיניכם, לרוב אתם מחפשים תירוצים טובים לא לשחק עם ילדיכם. למרות שזה נורמלי לחלוטין שזה לא משעשע את כולם, ילדים עדיין צריכים זמן משחק עם הוריהם. ואכן, מחקר שנערך לאחרונה ב-25 מדינות קובע כי 46% מהילדים היו רוצים שהוריהם ישחקו איתם יותר.

המשחקים אכן קיימים כללים שילדים ומבוגרים כאחד חייבים לכבד ללא הבדל. זוהי דרך טובה עבור הילדים הקטנים שלכם לראות שהכללים חלים על כולם, בדיוק כמו בחיים האמיתיים.

קריאת סיפור אבא אב הורה ילד בת מיטה שינה חדר שינהקריאת סיפור אבא אב הורה ילד בת מיטה שינה חדר שינה
קרדיטים: iStock

משחק עם ילדכם גם יאפשר לו ללמוד את המושג של תסכול. אכן, וגם אם אתה רוצה להיות נחמד, הוא חייב גם ללמוד להפסיד ולראות אותך מנצח. למרות שבדרך כלל המשחקים האבודים הראשונים קשים לעיכול, בסופו של דבר הוא יתרגל לזה עם הזמן.

לבסוף, משחק עם ילדך פירושו יותר מכל לבלות זמן איכות איתו. עלינו להכיר בכך שילדים והורים חיים היום במהירות של 100 מייל לשעה, והזמן המשותף הוא נדיר. חשוב להבין שחיים תחת אותה קורת גג לחלוטין לא מייצגים זמן בילוי משותף. התכנסות סביב משחק תאפשר לכם ליהנות ממנו, אפילו לכמה דקות. זה זמן שאתה מקדיש לו לבד, מספיק כדי להביא נחמה ללבו. עם זאת, אתה חייב גם לקחת הנאהוילדך לא אמור להרגיש שאתה צריך לשחק איתם רק כדי לשמח אותו.

החשיבות לתת לו לשחק לבד

כמובן שגם ילדים צריכים זמן לבד. אמנם חשוב להם לבלות זמן איכות עם הוריהם, אך עליהם ללמוד להיות מרוצים מעצמם. כך הקטן שלך יתקשר אליו דִמיוֹנִי ושזה יהפוך ליותר אוטונומי.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מתי כדאי לתת לילד לישון בבית של חבר?

איך לטפל בזה