מספר סיפורים שילדך לעולם לא יוכל לחיות בלעדיו

האם הילד שלך כל הזמן מבקש ממך סיפורים? זה די חיובי מכיוון שהוא מקדם, בין היתר, את פיתוח השפה והדמיון. אבל, גם אם אתה מעריך את הרגע הזה של שיתוף עם הקטן שלך יותר מכל, יש לך גם הרבה דברים אחרים לעשות (שלום עומס נפשי?). ומכיוון שלמרבה הצער לא ניתן לבצע משימות מסוימות לבד, לפעמים אתה צריך לדחות את שעת הסיפור למועד מאוחר יותר, ולהשאיר את הקטן שלך בודד ומתוסכל. כדי לפתור בעיה זו, ל-tonies® היה רעיון טוב לעצב קופסת סיפור שילדכם יוכל להשתמש בה באופן עצמאי לחלוטין. אנחנו מספרים לך יותר!

מספר סיפורים תמיד זמין

היום כולם מסכימים בנושא: לקרוא סיפורים לילדיכם יש רק יתרונות. אבל, בחיים עמוסים, לפעמים אין מספיק זמן לספק את כל צורכי העולם הדמיוני של הילדים. לכן, במקום להציע מסכים כתחליף להורים, עכשיו אפשרהציעו לילדיכם מספר סיפורים.

הטוניבוקס מיועד לכל הילדים מ-3 שנים. זה לא רק מאפשר לך להאזין לסיפורים ומוזיקה שהוקלטו מראש ונבחרו בקפידה, אלא הוא גם מציע את האפשרות להקליט תוכן בעצמך. כך שתוכל להקליט את הסיפור או המוזיקה האהובים על ילדך בקול שלך. משהו להרגיע אותו כשהוא מתקשה להירדם בערב לבד במיטתו. לשם כך, עבור ישירות לאפליקציית mytonies, ממנה תוכל לנהל את התוכן שלך.

מנורת קסמיםמנורת קסמים
© RomoloTavani – iStock

אבל זה לא הכל. למספר הסיפורים האולטרה-שובב הזה יש א אוטונומיה של 7h. מספיק כדי לתת לילד שלך זמן להיות מרוצה. ואחד היתרונות הנוספים שלו הוא שזה נכבה אוטומטית לאחר 10 דקות של פעילות. לכן אין סיכוי לתת לסוללה שלך להיגמר מעצמה. לבסוף, אם נושא הגלים רגיש במיוחד עבורכם, דעו כי ל-Toniebox יש מצב מטוס ולכן ניתן להשתמש בו ללא Wi-Fi.

תיבת סיפור להתאמה אישית

ה-Toniebox זמין בשבעה צבעים, אינו קופסת סיפור כמו כל תיבת סיפור. ומסיבה טובה, היא מתעוררת לחיים רק בזכות הטוניז שלה. זה למעשה פסלונים נושאת את התמונה של הדמויות הדמיוניות הפופולריות ביותר של ילדים. אלה כוללים את אלאדין, מאיה הדבורה ובמבי.

ומה שהופך את מספר הסיפורים הדיגיטלי הזה למקורי הוא שאתה פשוט חייב שנה את טוני כדי לקבל גישה מיידית לתוכן חדש. מספיק כדי להתאים את סיפורי היום למצב הרוח של ילדכם, והכל תוך כיף!


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

ארגנו מסיבת יום הולדת לילדכם

חרדה ודיכאון אצל ילדים: זיהוי הסימנים