מה לעשות עם הספרים הישנים שלך?

כשיש לנו ילדים, אנחנו נוטים לצבור חבורה שלמה של חפצים מגוונים ומגוונים (רהיטים, בגדים, צעצועים, ספרים וכו'). אבל ילדים גדלים מהר וכל החפצים האלה הופכים במהירות לחסרי תועלת ונערמים בארונות. כדי שתוכל להמשיך לפנק את הכרובים הקטנים שלך, יש צורך לפעמים לפנות את החלל. אבל לסדר את זה יכול להיות כאב ראש אמיתי. הכי טוב זה להתחיל במשימה פשוטה, כמו ספרי ילדים למשל.

בואו נהיה כנים, כשאנחנו הורים, הספריות שלנו גודשות בספרי ילדים שצוברים אבק. אבל מה לעשות עם הספרים הישנים שלך? אתה בהחלט לא צריך לזרוק אותם! שני פתרונות זמינים עבורך: למכור מחדש את ספרי הילדים שלך באתרים מיוחדים כמו momox או לתת אותם.

איך למכור מחדש את ספרי הילדים המשומשים שלך?

ישנן מספר אפשרויות למכירה חוזרת של ספרי ילדים משומשים.

1. באינטרנט

אפשר למכור מחדש ספרי ילדים באתרים המתמחים במסחר מחדש, כמו momox.fr, למשל. זהו פתרון פשוט ויעיל שתוכלו להשיג מבלי לצאת מהבית ובמספר לחיצות בלבד.

אתה סורק את הברקודים של הספרים שלך באמצעות האפליקציה הזמינה בסמארטפון או IOS, ואז אתה מציין את מצב ספרי הילדים שלך. יש לך את המחיר שאתה יכול לקבל ישירות. אז אתה שולח הכל עם הניירות שסופקו דרך האפליקציה. אתה מקבל את הכסף לאחר קבלה ובדיקה של הספרים והמשלוח חינם מ-10 € של ספרים.

האפשרות השנייה באינטרנט היא אתרי מכירה חוזרת בין אנשים פרטיים. פתרון פשוט למדי, אך מצריך התארגנות מסוימת, במיוחד אם יש לכם הרבה ספרי ילדים פנויים. ואכן, זה תלוי בך לפרסם כל מודעה, לכתוב את הטקסט, לצלם ולהעריך את המחיר. לאחר מכן, זה תלוי בך להגיב להודעות ולשלוח את החבילות על חשבונך או לתאם פגישה למשלוח יד.

2. שוקי פשפשים ומכירת מוסכים

ספרים בשוק פשפשיםספרים בשוק פשפשים
© Baloncici – iStock

שיטה זו היא הידידותית ביותר למשתמש, אך גם כאן נדרשת מידה מסוימת של ארגון. למעשה, יש להירשם מראש כדי לקבל מקום בשוק פשפשים או מכירה במוסך. אז אתה צריך ללכת לשם מוקדם ביום כדי להקים את הדוכן שלך ואת הדברים שלך למכור. מצד שני, היתרון הוא שאפשר למכור שם כפולות של פריטים.

3. חנויות פיזיות

חלק מחנויות ספרים ואפילו כמה היפרמרקטים רוכשים לפעמים ספרי ילדים משומשים, בתנאי שהם במצב טוב מאוד. היתרון הוא שתקבלו את הכסף ישירות. עם זאת, חנויות משלמות לך לעתים קרובות עם שובר לשימוש בחנות שלהן.

איפה לתת ספרי ילדים ישנים?

הפתרון השני להיפטר מספרי ילדים ישנים הוא לתרום אותם. גם כאן ישנן מספר אפשרויות:

  • תרמו את ספרי הילדים שלכם לעמותות: ספריות ללא גבולות, אמאוס, הצלב האדום וכו'. הספרים שלך יימסרו לאנשים שאינם יכולים להרשות לעצמם לקנות אותם. זוהי דרך מצוינת לרצות אנשים נזקקים ולתת להם גישה לתרבות.
  • תרמו את ספרי הילדים שלכם באמצעות אפליקציות מובייל: Geev, Donnons.org וכו'. אפליקציות אלו משתמשות במיקום גיאוגרפי ומאפשרות לאנשים בקרבתכם לבוא ולאסוף אותם בחינם.
  • שים את ספרי הילדים שלך בקופסת ספרים: הפתרון הכי ידידותי למשתמש. זו תופעה לאחרונה, אבל נעימה ויעילה אם יש לך ספרים לתרום. דרך ליצור קשרים חברתיים ולהנגיש תרבות בכל השכונות. למציאת קופסת הספרים הקרובה אליכם לחצו כאן.
קופסת ספריםקופסת ספרים
© EvgeniiAnd – iStock


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

5 טיפים כדי להבטיח שזה ילך בצורה מושלמת

6 פעולות לאמץ כדי למנוע תאונות ביתיות