ארגנו מסיבת יום הולדת לילדכם

ארגון מסיבת יום הולדת לילדכם דורש מינימום ארגון, במיוחד אם החלטתם לבחור בנושא מסוים. עבור בחורה, אתה יכול לבחור את הקריקטורה האהובה עליה הנוכחית, את החיה האהובה עליה או אפילו את התשוקה שלה כמו ריקוד למשל. אותו דבר לגבי ילד שבוודאי יהיה בתקופת הנוקמים או Paw Patrol שלו בהתאם לגילו ואשר יתלהב מכדורגל או ג'ודו! במאמר זה נחשוף כמה טיפים לארגון מסיבת יום הולדת מוצלחת!

1. L'invitation

הכל מתחיל שם! צור הזמנות יפהפיות לחברי הכיתה של ילדך בנושא המתוכנן ליום הגדול כדי ללכוד את תשומת הלב של האורחים. זה יאפשר לך להכריז על הצבע! יש להזין תאריך, שעת התחלה וסיום, שם המוזמן, כתובת, מספר טלפון של המארגן ומועד אחרון למתן התגובה. לאחר מכן תדע את המספר המדויק של הילדים שיהיו נוכחים לפני תאריך התוקף.

© פינטרסט

2. העוגה

כמובן שהעוגה היא החלק החשוב ביותר במסיבת יום ההולדת! בנוסף, אם הוא מעוטר בנושא המתוכנן, ילדכם וחבריו יהיו פעורי פה. לדוגמה, עבור הילד הקטן שלך, אתה יכול להכין עוגת מארוול הודות למשחת סוכר שתעצבו כך שתכסה אותה. יש לך גם אפשרות לרכוש ערכות או את העוגה עצמה כבר מוכנה. אז, בלי לחץ ליום הגדול.

© SuperGateaux

3. קישוט

קישוט זה בהחלט לא משהו להזניח ליום הולדת! בחר בלונים לפי נושא, מפה יפה ואביזרים דקורטיביים אחרים. זה יכול להיות פוסטר, זרים, צלחות וכוסות, מפיות נייר, וכל זה בנושא שהוגדר קודם לכן. כך תקבלו הרכב יפהפה והרמוני למסיבת יום הולדת מקסימה.

אתה יכול גם לבחור כמה אביזרי תחפושות כך שגם האורחים יהיו בנושא.

4. בידור

ברור שנצטרך להעסיק את כל האנשים הקטנים האלה כדי למנוע מהדברים ללכת לכל הכיוונים. לשם כך, בחרו בפעילויות שימשכו הן לבנות והן לבנים. למשל, ארגן ציד אוצרות! בחרו חידות קלות ואל תהססו ליצור עלילה שלמה סביב נושא ספציפי. אם הנושא שלכם הוא הנוקמים, חלקו את התפקידים לילדים. כוכב היום יוכל לקחת על עצמו את תפקיד הדמות האהובה עליהם וחבריהם יהיו חבריהם לקבוצה.

אתה יכול גם לספק פאיñata שנותר שחרור מצוין לילדים! בתורות ומכוסות עיניים, הם יצטרכו להקיש הפיניאטה עד שהיא משחררת את הממתק היקר שלה. אתה יכול גם להתאים אותו לנושא יום ההולדת שלו.

5. מתנות לאורחים

לפעמים נחמד להציע מתנת תודה קטנה לאורחים. לאחר מכן תוכל לספק שקית יפה עם ממתקים וצעצועים קטנים. זה יאפשר לכולם לצאת עם הראש והידיים מלאות בזיכרונות!


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

בכי מול ילדיכם יהיה טוב להתפתחותם

מספר סיפורים שילדך לעולם לא יוכל לחיות בלעדיו