בכי מול ילדיכם יהיה טוב להתפתחותם

בעוד שאנשים רגשיים מסוימים אינם יכולים לעצור את דמעותיהם, הורים אחרים מסרבים בתוקף לבכות מול ילדיהם. בחירה שנעשתה לעתים קרובות מתוך גאווה פשוט כדי להימנע מלהראות את ה"חולשות" שלך לקטנטנים שלך. עם זאת, נראה כי לעצור את הדמעות מול ילדיכם זה לא ממש רעיון טוב להתפתחותם האישית ולדרך שלהם לנהל את הרגשות שלהם.

עצב לא צריך להיות טאבו

הורים נחשבים בדרך כלל הדוגמאות של ילדיהם ובכך להבטיח שהם תמיד להראות את הצד הטוב ביותר באישיות שלהם. זה מתורגם גם לרצון להראות את עצמו תמיד מִבצָר et אַמִיץ על מנת לתת להם את ההזדמנות להתנחם בהם. כך, במשפחות רבות, ההורים נוטים לכך להימנע מבכי לא להראות סימן של חולשה לצעירים שלהם. התנהגות שנראית מנורמלת רק כשהיא הייתה מנורמלת לשרת את האינטרסים של כולם.

תמי לואיס וילבורן, מומחית לבעיות סביב הלידה, וג'יליאן רוברטס, פסיכולוגית ילדים, אומרים שדמעות של עצב בהחלט לא צריך להיות טאבו בחוג המשפחה. לכן הם ממליצים להורים צעירים לא להתאפק מלבכות כשהם עצובים ההתפתחות הטובה של הצעירים שלהם.

אל תסתיר את הרגשות שלך

שתי הנשים טוענות כי "אם ילד רואה את אחד מהוריו בוכה בגלל אירוע מסוים או מצב מסוים, זה מועיל, כי זה מאפשר לילד לראות שזה נורמלי לבטא את רגשותיו". להרגיש רגשות אין שום דבר שום דבר רע וילדים בהחלט חייבים להבין זאת. אם מגיל צעיר מאוד הם חושבים שאסור להם לבכות בפומבי, הם מסתכנים בכך מאוד מתוסכל בשארית חייהם. לשמור על הסבל ולא לבטא אותו נוטה לעתים קרובות מגבר. לכן עדיף לתת לרגשות שלך לדבר כדי להרגיש טוב יותר לאחר מכן.

לבסוף, חשוב לזכור שלילדים עדיין יש מאוד ניסיון חיים קטן ולכן נוטים להשוות את עצמך עם אחרים כדי לדעת אם התגובות שלהם הן או לא " נוֹרמָלִי". אם הם שמים לב שהוריהם, שהם דוגמה עבורם, לעולם אינם מראים סימן קל של רגש, הם עשויים להאמין כי משהו לא בסדר איתם . עם זאת, לאחרונים יש אפילו יותר מתקשים להתאפק בשל גילם הצעיר ולכן סיכון למעשה לעשות אלימות כלפי עצמו להשיג זאת.

במקרים רבים, גם ילדים יכולים מרגיש אשםמהעצב שלהם. לראות את הוריהם מדוכאים ואם אין להם הסבר לכך, הם עלולים לחשוב שהם הסיבה . זו הסיבה שחשוב להביע את הרגשות שלך כדי לעשות זאת כדי לפתוח את הדיאלוג et להרגיע אותםאומר להם שהם בהחלטלא אחראי לכל זה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

הכרח להתפתחותם

ארגנו מסיבת יום הולדת לילדכם