מהם היתרונות בלהביא ילדים עם פער גילאים גדול?

כולנו נוטים לרצות לשלוט בחיינו ככל האפשר, במיוחד מתוך פחד מהלא נודע. לכן אנשים רבים מבקשים לקבוע פער גילאים מדויק מאוד בין כל אחד מילדיהם. עם זאת, אי אפשר באמת לחזות דברים כאלה, כי אתה צריך להיות מסוגל לתת לטבע לעשות את שלו. אם לפעמים, שלא בכוונה, פער הגילאים בין שני ילדים משמעותי, אחרים, להיפך, מתירים זמן בכוונה לפני הצלילה חזרה לחיתולים, מסיבות שונות.

1) פחות יריבויות

מכיוון שהם בכלל לא באותו גיל, הילדים שלך ממש לא לא אותם תחומי עניין. זֶה לכן מפחית במידה ניכרת את הוויכוחים ביניהםכי לא יהיה להם לא אותם צעצועים, אותן פעילויותאו אותו צורך בתשומת לב מהוריהם. לכן הם לא יוכלו לא לקנא אחד את השני.

2) פחות קנאה כלפי ההורים

מכיוון שהם לא נמצאים באותה תקופה בחייהם, הילדים שלך לא יהיו לא אותן ציפיות ממך. לקטנטנים אכן יהיה צריך את הנוכחות שלך ושל אהבתךבוודאי יותר מהזקנים שישאלו יותר עצמאות. זוהי דרך מצוינת עבורך לחלוק זמן איכות עם כולם של הילדים שלך.

3) חיסכון ניכר בזמן

ללדת ילדים עם פער גילאים משמעותי פירושו גם להפיק תועלת אמיתית חוסך בזמן בחיי היומיום. הגדול ביותר אכן יהיה מסוגל לעשות הרבה דברים ללא עזרתך, כמו להתלבש לבד בבוקר או אפילו ללכת לשירותים ללא נוכחותך. לכן זה מאפשר לך לטפל בבעיה אחת בכל פעם מבלי שתהיה לי הרגשה של להיות המום מדי.

4) עזרה יומיומית רבת ערך

יש להכיר בכך שלהולדת ילדים עם פער גילאים גדול זה יתרון גדול עבורך כהורים, כי המבוגרים יוכלו לעזור לך בהרבה דברים. אם הם כבר מספיק גדולים, הם יוכלו להשתתף במטלות הבית היומיומיות, להשתלט על כאשר נשיאת התינוק הפכה את זרועותיך לקהות, או נדנדה אותו לתת לך לנוח קצת.

5) בייביסיטר זמינים

היתרון הגדול בלהביא ילדים גדולים יותר הוא מעל הכל עצם היכולת לעזוב ולהשאיר את הקטן עם בייביסיטר של אמון: הילדים שלך! ברור שזה לא משהו שאתה יכול לעשות כל ערב, כי הילדים שלך הם גם לא צריכים להרגיש מחויבים כדי לעשות זאת: זה לא התפקיד שלהם!

6) שותפות בלתי פוסקת

אמנם פער גילאים גדול עשוי להפחיד כמה הורים שעשויים להאמין שילדים לעולם לא יוכלו לחלוק דבר ביחד, אבל זה לא המקרה. שותפות בין ילדים של אותם אחים לחלוטין לא תלוי בפער הגילאים ביניהםאלא תווים של כל אחד בנוסף ל חינוך שאתה נותן להם.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

איך לטפל בזה

4 מצבים שמוכיחים שהם חיוניים