זה יהיה טוב להתווכח מול הילדים שלך

החיים כזוג לא קלים, במיוחד כשיש ילדים באמצע. אם הטאבו מתגבר בהדרגה סביב ה-Baby Clash, תקופה של מתח בקרב בני הזוג לאחר הגעתו של התינוק, ויכוחים עדיין יכולים להיות חלק מחיי היומיום הרבה יותר מאוחר. וגם כשהם נדירים, רוב ההורים מקפידים ליישב את ציוניהם הרחק מעיני הילדים. עם זאת, זה יכול להיות מועיל גם להקל על המתחים הללו מולם מסיבות שונות.

מחלוקות: נושא טאבו

אם ויכוחים בתוך הזוג תמיד היו קיימים, עלינו להודות שזה לא נושא להתפאר בו. ואכן, עם העידן הדיגיטלי, כולם היו רוצים לתת א דימוי עצמי טוב ובאופן בלתי נמנע של מערכת היחסים שלו. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא לגרום לאנשים להאמין שהוויכוחים אינם קיימים לחלוטין ושההבנה מושלמת, ללא קשר להקשר. וכמובן, האנשים הראשונים שצריך לגרום להם להאמין בזה הם ילדים. עבור הרוב המכריע של ההורים, ילדים לא צריכים למעשה אל תהיה עד למשברים הקטנים האלה מהסיבה הפשוטה שהם לא מודאגים, אלא גם ובעיקר בגללם להימנע מדאגה. ילדים אכן יכולים לקבל קשה להבנה שוויכוח לא אומר בהכרח שהוריהם ייפרדו. לכן זה יכול להיות הלם אמיתי כשהם צעירים, כי הם נוטים לכך לעשות אידיאליזציה של הוריהם.

דרך טובה להראות את הרגשות שלך

עם זאת, הסתרת ויכוחים מילדים היא כמובן לא הפתרון הנכון למציאת שלווה בביתכם. מחקר שפורסם לאחרונה בכתב העת האמריקאי רֶגֶשׁ אומר מסתיר את הכעס שלך מהילדים שלך מאוחר יותר יעודד אותם להסתיר את רגשותיהם.

הילדים אכן לא הולכים שולל ומצליחים בצורה מושלמת לתפוס את התחושות, במיוחד אלה של הוריהם. לכן הם יכולים להבין מהר מאוד שמשהו לא בסדר, תוך שהם רואים את זה כולם מתנהגים כאילו הכל בסדר. עם זאת, אלה הם שני מסרים סותרים לחלוטין מה שמסכן לגרום להם להבין שהם חייבים לפעול כך כשיש בעיה, ולכן להסתיר את הרגשות שלך כדי להיראות טוב.

העובדה שלא תתווכח מול ילדיך מסתכמת אפוא בגורם להם להאמין בכך הכל הולך טוב לזוג, למרות שזה לא המקרה. אבל, הילדים תמיד בסופו של דבר לגלות את האמת, בין אם בעקבות פרידה ובין אם פשוט מבינים עם הגיל שההורים שלהם לא חולקים שום דבר ושכבר לא נראה שהם אוהבים זה את זה. לפיכך ההלם צפוי להיות דומם גדול יותר כאשר מגלים את האמת הזו ומעל הכל להבין שהם גדלו עם השקר הזה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

לקראת טיפול חדש להגבלת התסמינים?

5 כללים שיש ליישם כדי לעודד את ההתפתחות האישית שלהם