איך להגן על ילדים?

עקיצות קרציות יכולות להיות מדאיגות במיוחד עבור הורים צעירים שכן ההשלכות הן לפעמים דרמטיות. אלה יכולים למעשה להוביל למחלת ליים המוכרת יותר ויותר לציבור הרחב ותסמיניה יכולים להיות מדאיגים מאוד. עם הגעתם של ימי שמש, הכרחי יותר מתמיד להיות ערניים לגבי היצורים הקטנים האלה שהם מסוכנים מאוד, במיוחד בקרב ילדים!

מהי מחלת ליים?

בעוד קרציות נמצאות בדרך כלל ב אזורים מיוערים ולחיםחרקים קטנים אלה רגילים גם לחיות בהם דשא גבוהבמיוחד ב ערבות. זה בערך קרדית טפילית הניזונים מדם. כדי לעשות זאת, הם נאחזים לטרף שלהם באמצעות מנגנון הפה שלהם ואז בהדרגה להיות מוצף בדם. בעוד שבעלי חיים הם בדרך כלל הקורבנות הראשונים של קרציות, בני אדם יכולים להיות גם מטרות אידיאליות. רק אם הקרצייה נושכת חיה שיש לה את חיידקי בורליההאחרון יכול אז להפוך לעצמו נשא של חיידק זה וכך להעביר אותו לטרף העתידי שלוהמוביל אליהם מחלת ליים.

לחיידק הבורליה מאפיינים רבים המאפשרים זאת להתפשט במהירות בגוף ולגרום לנזק רב. הודות לתחבולות שונות, היא אכן תעשה זאת להטעות את מערכת החיסון et ובכך דוחף אותו לתקוף את התאים של עצמו. תופעה מפתיעה כמו מסוכנת שיכולה להוביל לתסמינים חמורים יותר או פחות:

  • ו אריתמה מיגרנס : זהו כתם אדום שגדל בהדרגה מסביב לעקיצת הקרצייה
  • מ חום
  • של ה כְּאֵב רֹאשׁ
  • הרבה עייפות
  • א נגע עור נודולרי
  • של ה נזק נוירולוגי (דלקת קרום המוח, שיתוק פנים היקפי)
  • של ה הפרעות בקצב הלב
  • של ה נזק אופטלמולוגי
  • דואג לגבידלקת במפרקים

יהיו התסמינים אשר יהיו, א טיפול אנטיביוטי בדרך כלל מיושם מהר מאוד לאחר האבחנה של מחלת ליים.

משפחה הורים ארבעה ילדים חופשה טיול טבע פנאי בנות בנים גבר אישה אמא ​​אבאמשפחה הורים ארבעה ילדים חופשה טיול טבע פנאי בנות בנים גבר אישה אמא ​​אבא
קרדיטים: iStock

איך להגן על ילדים מפני קרציות?

1) הלבישו אותם היטב

הכלל הראשון כשיוצאים עם ילדיכם למקומות שעלולים להכיל קרציות הוא ללא ספק להלביש אותם בהתאם. קרציות נוטות להתיישב על ענפים גבוהים או עלים ואז לתת לעצמי ליפול כאשר הם חשים באדם בעל דם חם בקרבת מקום. ילדים הם אז בהכרח קורבנות מבחירה עם גודלם הקטן. אז הקפידו להגן על הראש שלהם עם כובעים רחבים ו בגדים שמכסים את הגוף היטב. אותו דבר לגבי ה גוף תחתון, כי קרציות נמצאות גם בדשא גבוה ואז יכולות פשוט להיצמד לרגליים. אז אל תהססו להכניס את המכנסיים לתוך הגרביים. במקרה זה, הסגנון אינו בראש סדר העדיפויות…

2) שימו לב לחיות מחמד

ה כלבים וה צ'אטים הם גם קורבנות אידיאליים עבור קרציות. לכן עליך גם לפקח עליהם בקפידה כדי להימנע מהבאת היצורים הקטנים והמגעילים האלה הביתה, שעלולים לנשוך אותך או את הילדים. לאחר כל טיול במקומות שעלולים להכיל קרציות, זכור זאת באופן שיטתי לחפש את המעיל של כדור הפרווה שלך כדי למנוע סיכונים.

3) לפקח באופן קבוע על עור הילדים

ברור שגם אתם חייבים לפקח על ילדיכם בקביעות רבה, אצלם קרציות יהיו נראות יותר בקלות מאשר על חיות המחמד שלכם. אחרי כל אחד טיילתלהכין אותם להתקלח לבחון היטב כל פינה בעורם. אם יש נשיכה, אז אתה חייב להסיר באופן שיטתי את הקרצייה עם צבת במיוחד בשביל זה. אתה בהחלט לא צריך לנסות להסיר אותו בלי, תוך סיכון של להשאיר את הראש קרוע.

4) התייעצו עם רופא ילדים במהירות

במקרה של נשיכה, אתה חייב בהחלט לקבוע תור בהקדם האפשרי עם רופא ילדים. מכיוון שלא ניתן לדעת אם החרק נשא חיידקי בורליה, יש צורך להקים א טיפול מונע במקרה.

לפעמים הקרצייה כבר נוכח יותראבל עדיין נראה שיש א סימן נשיכה. במקרה זה, עליך גם להגיב במהירות ו להראות את זה לרופא כדי למנוע סיכונים.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

4 טיפים חסינים בפני תקלות כדי למנוע אובדן

30 רעיונות להקמת חדר משותף למספר ילדים